Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

All I want for Christmas

Publicerad 2022-12-03 14:12:55 i Allmänt,

Jag är inte den som har så höga krav. Visst vill jag ha klappar under min gran. Jag är som dom flesta. Säger att det inte spelar någon roll, men såklart älskar även jag att få paket.

Fast just nu i denna stund så spelar faktiskt inte paketen någon roll. Det ända jag vill ha är att verkligen få känna mig älskad. Att jag får vara nummer ett på den där prioreterings listan. Någon som faktiskt inte vill något hellre än att få tillbringa sin tid tillsammans med mig. Jag önskar att någon väljer mig.

Jag säger inte att jag inte är älskad. Jag vet att jag är älskad. Jag har mina barn, mina vänner och min familj. Jag har ett jobb som jag verkligen trivdes med.

Det jag önskar mig är kanske inte mitt att få. För det hjärta jag vill ha är jag rädd att det faktiskt tillhör någon annan. Att det hjärtat aldrig kommer att älska mig fullt ut. För hur jag än vänder och vrider på det så kommer jag alltid att vara jag och jag kommer aldrig någonsin att bli hon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela