Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Val

Publicerad 2021-09-08 22:13:25 i Allmänt,

Ibland så dyker det upp saker i livet som man måste ta ställning till. Det kan vara små saker och stora saker. Saker som bara påverkar mig själv och saker som påverkar hela min familj. Varje gång litet som stort så försöker jag att göra en plus och minus lista. Oftast bara i huvudet men är det riktigt stora saker så brukar jag skriva ner det. Att få ner det på papper å se det framför mig har många gånger hjälpt mig i mina val. Just nu ligger listan bara i huvudet men om det går mot det som jag nog faktiskt vill så kommer jag snart ha en skriven lista också.
Spännande är det... Bara att våga hoppa och se vart det landar 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela