Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nöjd ändå

Publicerad 2021-09-09 21:40:54 i Allmänt,

Det blev gymmet idag. Trotts en fruktansvärd mensvärk under förmiddagen och påväg till gymmet. Men har lärt mig med åren att det bästa mot mensvärken är att röra på sig och kan säga att det funkade även denna gången.
Så blev ett bra pass som jag känner mig nöjd med. 
Känner dock att jag har fastnat i samma övningar även om jag har ökat vikterna något. Så nu ska jag försöka läsa på lite och ändra lite men även lägga till lite nya övningar.
Om detta ska hålla i längden så måste jag nog jobba en del med mitt träningsprogram också. Med fokus på mage, rumpa och lår i ett program och rygg, bröst och armar i ett program. Så blir till att börja skissa lite på det. Vet med mig att jag måste ha en plan klar i huvudet när jag kommer till gymmet. Annars så blir det inget bra träningspass. 
Tyvärr så blev det ingen promenad ikväll då jag va tvungen att uträtta lite ärenden istället. Men stora sonen fick iallafall ny skor 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela