Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Mål

Publicerad 2021-09-08 22:26:42 i Allmänt,

Fick härom dagen frågan vad jag har för mål med min träning.
Detta är en ganska svår fråga. Jag har inte något mål som att springa det där loppet eller vara med på den där tävlingen. 
Mitt mål är att försöka bygga upp min kropp så att den faktisk orkar bli gammal. Att den ska vilja vara med mig och att jag ska må bra. I detta målet ingår ju även att gå ner i vikt för en bättre hälsa. Men samtidigt kanske man skulle dehöva något konkret mål. Något som man faktiskt kan "ta på".
Så detta funderar jag nu på. Vad kan jag ha för mål. Vad passar mig och vad kan det vara som kan få mig att ge det där lilla extra i min träning. Mycket funderingar och tankar här 🤔
Har inte riktigt kommit på något än men hoppas på att jag snart kommer att komma på något. Så om någon har en bra idé kom gärna med den då. Det jag vet är att jag kommer aldrig ha något springlopp som mål. Då jag vet att hur vältränad jag än är så uppskattar inte mina knän att springa. Utan gym och promenader passar min kropp så mycket bättre.
Imorgon är det iallafall dax för veckans andra gym pass 💪🏻👊🏻 Väskan är packad så att det bara är att byta om på jobbet och åka raka vägen till gymmet. Stannar jag till hemma så är det så mycket svårare att hitta motivation att sen ge sig iväg till gymmet. Å förhoppningsvis så kan jag även få till en promenad framåt kvällen ☺️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela