Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En skön helg

Publicerad 2021-09-12 20:50:41 i Allmänt,

Haft en fantastiskt lugn och skön helg. Startade lördagen med ett pass på gymmet tillsammans med H. Kändes som att jag fick till ett riktigt bra pass. Vilket jag faktiskt känner ganska så ofta just nu men skulle nog behöva skruva på det lite. Efter gymmet så blev det lite kaffe och bara hänga en stund.

Fick sen lust att gå en promenad i skogen. Inte ofta som jag blir sugen på att gå ut själv men just denna gången så kändes det så rätt. Så jag tog på mig lurarn, satte på lite musik, stoppade en påse i fickan för säkerhets skull och traskade iväg. Har man tur så hittar man lite guld ute i skogen 😉
Å ja jag hittade lite guld i skogen. Va så härligt att komma ut så resultatet blev en promenad på 10.3 km och ca 2 litet kantareller.

Sen blev det hem å fixa lite sen frukost till mig och grabbarna. De uppskattar ju den där tiden när vi sätter oss tillsammans vi tre och äter å pratar. Kvalitetstid ❤️
Resten av dagen bjöd på trevligt umgänge soffhäng och film. 
Idag har jag mest ägnat dagen åt att städa, tvätta och fixa här hemma. Varje gång jag gör det så får jag den där känslan av välbefinnande och jag förstår varför jag valde att behålla huset. Finns sjukt mycket som behöver göras med huset. Men det är mitt hus och det får ta sin tid för tillslut så kommer jag att lyckas göra det så som jag vill ha det.
Imorgon är det dax för jobb igen. Fast när man har haft en bra helg och känner sig tillfreds så känns det också helt ok med måndag imorgon. Sen tisdag och onsdag är det utbildning som gäller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela