Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Hänt en del

Publicerad 2021-10-24 22:35:42 i Allmänt,

Sedan jag skrev sist så har det hänt massor. Jag sökte ett nytt jobb. Blev kallad på intervju och blev erbjuden jobbet. Som jag också tackade ja till 😀

Så nu har jag jobbat 2 veckor på nya jobbet. Helt klart en omställning att gå från teamchef till butikschef. Gå från Willys till Willys Hemma. Men så sjukt kul. En massa ny utmaningar och massa nya möjligheter. En helt ny personalgruppen att lära känna. Även en hel massa saker som jag måste lära mig.

Tyvärr så har träningen hamnat lite i skymundan. Dels så åkte jag på en förkylning och så har jobbat varit väldigt intensivt. Men i går kom jag iallafall iväg till gymmet efter 4 veckors uppehåll. Vilket också resulterade i en hemsk träningsvärk. Testade en ny övning för rump/lår och kan lungt säga att den tog där den skulle 🙈 Ni vet när det känns så mycket i benen att man faller sista biten när man ska sätta sig ner 😂 Så blir spännande och se om det avtagit något tills imorgon. Annars så kommer det bli en plågsam dag på jobbet 😜

Idag har jag också varit och ställt in husvagnen på vinterförvaring. Skönt att kunna bocka av det på måste listan. Även haft lite besök av pappa. Mycket trevligt 💕 Sen har det klarats av lite tvätt och andra måsten här hemma. Nu ska jag sova och ladda för en ny arbetsvecka som bland annat bjuder på två dagars Bc möte i Göteborg och även en kväll tillsammans med min gamla ledningsgrupp från förra butiken ❤️ så ser ut att bli en fullspäckad och rolig vecka.

En liten bild på pappas hund ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela