Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Slutet 😎

Publicerad 2021-07-25 09:43:45 i AllmÀnt,

Semestern börjar nu lida mot sitt slut. PĂ„ gott och ont. Älskar att vara ledig att kunna göra vad man vill. Sena kvĂ€llar med vĂ€nner och ett glas vin. Men men jobbet kommer ocksĂ„ rutinerna, bĂ€ttre mathĂ„llning och förhoppningsvis trĂ€ningen.

Denna semestern har bjudit pĂ„ mĂ„nga skratt med bĂ„de gamla och nya vĂ€nner. Det har varit tid pĂ„ Böda i husvagnen bĂ„de med barnen och med han 💕 Ă„ det har varit tid hemma vilket ocksĂ„ Ă€r vĂ€ldig uppskattat. Visst finns det mer man skulle vilja ha gjort men ocksĂ„ sĂ„ mycket man har gjort.
Är Ă€ndĂ„ tacksam för allt ❀

Å kĂ€nslan idag dagen innan det Ă€r dax att börja jobba igen, nĂ€r jag stĂ€ller mig pĂ„ vĂ„gen för att se hur mĂ„nga semesterkilo jag dragit pĂ„ mig 🙈 inser att jag istĂ€llet tappat 1,5 😁
Det hade jag aldrig vĂ„gat drömma om đŸ˜‚đŸ‘đŸ»

SĂ„ tack för denna semestern och pĂ„ Ă„terseende. Nu blir det att njuta av lediga kvĂ€llar, dagar och helger mellan jobbpassen â˜ș

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela