Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

10 år

Publicerad 2020-06-27 19:39:03 i Allmänt,

Idag är det 10 år sedan himmelen fick den finast ängel man kan tänka sig. Tiden har gått otroligt fort. Kan inte fatta att du har fattats oss så länge ❤️
Saknaden är fotfarande lika stor. Jag får fotfarande impulsen att ringa dig när det är tufft eller när det händer något roligt. Önskar att du va här att du fick se hur fina dina barnbarn är. Hur dom växer och utvecklas. Önskar att jag kunde be dig om goda råd. Även om vi inte alltid tyckte lika så va alltid din åsikt viktig för mig.
Älskar dig mamma och saknar dig. Men vet att en dag ses vi igen ❤️
Tills dess ska jag leva livet med medgång och motgång. Med glädje och skratt men även med tårar och sorg. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela