Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Le

Publicerad 2020-07-02 22:05:47 i Allmänt,

Hur man än gör så å hur man än försöker så får man alltid kämpa. Å just nu kämpar jag. Sitter ner i båten, andas andas, va lugn. Det löser sig. Det gör det alltid på ett eller annat vis. Det gäller bara att le. Le så att ingen ser igenom mure. Le så tror alla att det är bra. Det är bara de som står en närmast som ser förbi det där leendet. De som ser och förstår. De som vet.
Brukar ofta få höra att jag är en stark person. Att jag klarar det mesta. Tänk om de såg förbi det där leendet någon gång och faktisk såg mig och den kampen som jag faktiskt utövar.

Men jag fortsätter framåt och jag ler. Ler som jag aldrig gjort förut. Jag andas och ler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela