Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Går inte så bra....

Publicerad 2019-10-02 21:49:22 i Allmänt,

Jag köpte gymkortet och va så laddad att komma igång. Så hände det som inte får hända. Jag blev sjuk. Startade med hög feber och ont i hela kroppen, sen kom hostan å efter det näsan. Nu nästan fyra veckor senare så fick jag idag domen.... lunginflammation.
Så det där med att sluta vara soffpotatis och faktiskt komma igång med träningen.
Men nu har jag fått penicillin och hoppas verkligen att den biter på detta. För orkar inte må så här längre nu. Vill ju bara komma igång och känna mig pigg. Vet ju att bara jag kommer igång med träningen så kommer jag att må så mycket bättre.
Så vila några dagar så att lunginflammation släpper. Sen får jag nog snällt börja med lite promenader. Å bli bättre på att lyssna på kroppen och faktisk göra lite mer som den säger. 
Nu är det dax att sova lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela