Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Tiden

Publicerad 2019-11-23 22:39:50 i Allmänt,

Helg och mamma vecka. Älskar att ha mina grabbar hos mig. Idag blev det en promenad med hunden tillsammans med äldsta sonen och den yngre brodern har passat på att kolla film och mysa med mamma i soffan ❤️
Tänk vad tiden går fort. De växer så fort dessa barn. Mins det som igår när de va små och helt beroende av mamma. Skönt att de blir större men det behöver ju inte gå riktigt så fort!

Träningen går det lite sådär med tyvärr. Är fortfarande inte helt pigg efter influensa och lunginflammation. Har iallafall börjat gå på promenad och nu funkar det bättre och bättre. Så snart borde jag kunna ta mig till gymmet också.
Skulle även behöva få ordning på kosten. Det handlar inte bara om att äta rätt. Det handlar om att hitta motivationen att äta rätt. Jag vet hur jag ska göra men svårt att leva upp till det. Men jag ska ta mig dit. Det går sakta, sakta men det går på rätt håll. 

Sov så gott ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela