Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Tiden går

Publicerad 2019-11-09 00:11:46 i Allmänt,

Tiden går så fort!
För en vecka sedan firade jag min 40 års dag med en massa fina vänner. Blir helt varm i hjärtat när jag tänker på hur många vänner jag har som kom och firade denna dag med mig. 


Med träningen går det sämre tyvärr. Jag är fortfarande inte helt pigg sedan lunginflammationen. Men helt klart mycket bättre. Känner ändå att jag har börjat få tillbaka energin igen. 
Så ger det ett par veckor nu med promenader och sen får det bli gymmet igen. Har även börjat se över vad jag äter. Har även börjat äta vitaminer och mineraler. Kommer nog lyckas tillslut. Tålamod och en hel massa jävla anamma så ska jag nog lyckas 😀

Ha en skön helg 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela