Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Solen skiner ☀️

Publicerad 2016-07-09 13:50:20 i Allmänt,

Ute är det vackert väder och solen skiner men jag ligger däckad i soffan 😩
Inte alls vad jag hade planerat gör denna helgen. Är min långlediga helg och hade verkligen tänkt att vi skulle hitta på något roligt hela familjen. Nu ligger jag istället här med mina näsdukar som bästa vänner. Jag hoppas verkligen att det ger med sig fort för jag har massor att göra!!


Igår gjorde jag en LCHF blåbärs/jordgubbs paj. Den blev helt fantastiskt god!
Jag la blåbär och jordgubbar i en form strödde över lite sötströ. Sen smälte jag 100g smör som jag blandade med 4 dl mandelmjöl och en halv dl sötströ!
Strödde över bären och in i ugnen ca 15 minuter! Uppskattades av hela familjen👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela