Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Skit dag 😡

Publicerad 2016-07-08 16:37:07 i AllmÀnt,

Detta va inte alls vad jag hade planerat...
Idag har jag en ledig dag. Planen va att jag skulle ha börjat dagen med ett pass pÄ gymet och sedan hade jag planerat en massa fixande hÀr hemma. Men det gÄr ju inte alltid som man tÀnkt sig tyvÀrr.
Idag vaknade jag med vĂ€rsta huvudvĂ€rken och en vĂ€ldigt öm och igensvullen hals. Lite feber har jag ocksĂ„ Ă„ sĂ„ har nĂ„gon satt igĂ„ng den dĂ€r kranen till nĂ€sa 😞.

Men som den envisa person jag Àr sÄ har jag ÀndÄ lyckats stÀda lite och tvÀtta en hel del.
Å igĂ„r lovade jag M att vi skulle plocka blĂ„bĂ€r och göra blĂ„bĂ€rspaj. Det hade han inte glömt sĂ„ det va bara att plocka i sig ett par alvedon och ge sig ut till skogen och plocka lite blĂ„bĂ€r. Blev inga mĂ€ngder men rĂ€cker till en lite paj iallafall. Hittade Ă€ven lite guld i skogen. Hoppas verkligen att det blir mycket kantareller i Ă„r.

IgĂ„r va jag och en vĂ€ninna i stan. Tog lite gott att dricka och va Ă„ kĂ€kade lite god mat. Sedan tog vi tĂ„get hem. NĂ€r vi satt dĂ€r pĂ„ tĂ„get i godan ro och pratade sĂ„ small det till som bara den i tĂ„get. Snacka om att man blev lite nervös dĂ„. Det visade sig sen att det varit en sjĂ€lvmords benĂ€gen Ă€lg som slĂ€ngt sig framför tĂ„get. Som tur va sĂ„ klarade sig alla utom Ă€lgen bra. Å tĂ„get kunde fortsĂ€tta sin tur!!!

NÀ nu ska jag försöka hitta nÄgot bra LCHF recept pÄ blÄbÀrspaj. MÄste ju försöka fÄ ihop en paj ocksÄ Àven om jag hellre hade suttit kvar hÀr i soffan och bara varit. Men vad gör man inte för sina Àlskade barn!

KRAM ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela