Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Med blandade kĂ€nslor 💕

Publicerad 2014-11-08 22:54:32 i AllmÀnt,

Idag har jag varit hemma i mitt barndoms hem för troligtvis sista gĂ„ngen. Pappa har sĂ„lt huset och flyttat till en fantastiskt fin lĂ€genhet. Vilket han gjorde helt rĂ€tt i samtidigt som det kĂ€nns vĂ€ldigt konstigt. 
Det va dĂ€r jag vĂ€xte upp. DĂ€r jag skrattade och grĂ€t. DĂ€r minna vĂ€nner sov över. DĂ€r jag Ă€lskade och hatade mina förĂ€ldrar och mina tvĂ„ bröder. Det va ocksĂ„ dĂ€r jag talade om för min mamma hur mycket jag Ă€lskade henne en sista gĂ„ng. Det va dĂ€r hon tog sitt sista andetag. 
Jag minns sĂ„ vĂ€l den dĂ€r vackra soliga dagen för nĂ€sta fyra och ett halvt Ă„r sedan nĂ€r vi vakade vid hennes sida. 
Den kĂ€rleken och den sorgen kommer jag aldrig kunna sĂ€tta ord pĂ„ men allt detta hĂ€nde i det dĂ€r huset. 
PĂ„ den dĂ€r platsen. I det dĂ€r lilla samhĂ€llet. 
SĂ„ kan inte annat Ă€n kĂ€nna lite sorg i mitt hjĂ€rta idag. 
SĂ„ vad passade inte bĂ€ttre Ă€n att tĂ€nde ett ljus för mamma i minneslunden just idag. 

Nu önskar jag att pappa kommer trivas med sitt nya boende vilket jag tror han kommer att göra. 

Massor av kĂ€rlek önskar jag er ❀
❀KRAM ❀

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-08 23:18:14

Jag Àlskar dig min snÀlla goda dotter,det Àr med vemod men med mÄnga goda minnen vi lÀmnar RumskullavÀgen! Kram Far!

Postat av: ullie

Publicerad 2014-11-09 22:48:26

Stor kram till dej vÀnnen sÄnt dÀr kan man inte riktigt förstÄ om man inte varit me om sÄ nÀrstÄende.
Men tur du har mÄnga fina minnen dÀrifrÄn o ja han gör nog rÀtt .

Styrkekramen <3

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela