Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Valen

Publicerad 2013-03-05 10:22:16 i

Ibland så funderar jag verkligen över valen jag gjort i mitt liv.
Tankarna vandrar. Hur hade mitt liv sett ut idag om jag inte gjort det eller det valet. Hade det varit bättre eller hade det varit sämre..... Ja där finns det hur många frågetecken som helst.

Det jag vet idag är att det är mina egna val som gjort mig till den jag är.
Visst är jag kanske inte riktigt nöjd med alla mina val men utan dom valen så hade jag helt säkert inte träffat en del personer som jag har i mitt liv idag. Detta är personer som jag aldrig skulle vilja vara utan ❤.

Sen har mina val lett till att jag har lämnat andra bakom mig. Andra som jag tänker på ibland med stor saknad. Som självklart har en given plats i mitt hjärta men som tillhör gårdagen.

Det är bara jag själv som kan göra valen. Det är jag som skapat mitt förflutna och det är jag som skapar min framtid. Allt hänger på valet....

Kram

Kommentarer

Postat av: Louise/Torkel

Publicerad 2013-03-05 10:41:36

Hej Glennis! Du är inte bara snygg, du är klok också. Jag saknar dig och din positiva energi. Hur har du det? Tänker på dig <3

Postat av: Anki

Publicerad 2013-03-05 11:11:32

Der är en ödmjuk ton i din förklaring av dina val... Du är så klok min älskade kusin.. ❤

Postat av: Anna

Publicerad 2013-03-05 12:37:09

Torkel!!! Saknar dig också! Hoppas vi ses snart och att du har det bra❤

Tack Anki ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela