Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Stallet

Publicerad 2013-03-10 21:19:06 i

Detta stall!!! Mår sååå bra när jag får komma dit. Det är lugnt, trevligt och alltid roligt!
Idag va det lektion för Eva som stod på programmet. Va ett tag sen sist men det tar sig verkligen.
Måste säga att jag känner verkligen hur jag har utvecklats under detta året.
Är ju mindre än ett år sedan jag fick chansen att följa med Hanna och prova på ridningen igen. Å efter åtta års uppehåll så va jag verkligen ringrostig. Men det räckte med en gång för att vara fast :) Nu kan jag inte tänka mig ett liv utan stallet och hästarna.
Då fick jag chansen att hjälpa Hanna med Walle ett par dagar i veckan. Tyvärr så visade det sig sen att Walle hade förändring i nackkotorna så han fick flytta hem till sin ägare igen.
Då hade jag turen att få börja rida Liverpool ❤som jag fortfarande rider. Å tack vara det har jag lärt mig massor på ganska så kort tid.
Har nu även fått möjligheten att rida Ninjo en gång i veckan.
Ninjo är en äkta hopphäst och Liverpool en äkta dressyrhäst.
Att få rida två så olika hästar är verkligen jätte nyttigt för mig och säkert nyttigt för alla ryttare.

Så tack Hanna för att du visade mig in i västvärlden igen ❤

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela