Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Överlevde

Publicerad 2013-03-30 08:13:09 i

Torsdag va ingen bra dag för mig!
Började med att lämna grabbarna på skola och dagis. Åkte sen hem och gjorde mig i ordning för att gå på Ann-Britts begravning (hon va min farfars fru). Åkte i god tid vilket resulterade i att jag va vid kyrkan väldigt tidigt.
Begravningen gick bra och efteråt hade vi en minnesstund med lite mat.
Blev en trevlig stund med släkten.

Kände mig lite krasslig redan på morgonen men så långt gick det bra. Väl hemma så blev jag så sjukt trött och somnade på soffan. Vaknade efter en stund av ett otrevligt illamående. Efter en stund så va det bara att kramas med toan :(
Blev sängen resten av kvällen.
Igår mådde jag bättre och kunde faktiskt äta på en gång! Inte dåligt. Men va ganska hängig hela dagen. Så det blev inte mycket gjort här inte!

När vi satt och kollade på tv så kom det plötsligt en älg gående på våran baksida! Såg sen att de va två stycken. Vi stod länge och kollade på dom i sovrumsfönstret. Tog även en del bilder på dom! Tycker det va ganska häftigt att kunna kolla på dom så!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela