Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Otur :(

Publicerad 2013-03-16 15:09:17 i

För exakt tre år sedan va jag i Eksjö och gjorde en titthåls operation.
Då opererade jag bort gallblåsan.
När jag fick information om operationen så fick jag även veta att en lite procent som gör operationen fortfarande få anfall. Självklart så är jag en av dom. Så inatt vaknade jag av att det gjorde ont under bröstkorgen och i ett band runt hela ryggen. Inte alls roligt :(
Roger va uppe och hämtade värktabletter åt mig. Sov lite från och till. Det hängde i ganska så länge denna gången. Så idag är jag lite öm och sliten men får väl glädja mig åt att anfallen inte är lika kraftiga och inte kommer lika ofta längre.

Kram

Kommentarer

Postat av: Plättis

Publicerad 2013-03-16 18:53:45

Usch och fy!! Hoppas du är bättre nu!❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela