Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nöjd kille!

Publicerad 2013-03-17 22:09:00 i

Noa somnade gott efter denna dagen. Han va väldigt nöjd med alla sina paket. Även kläderna gick hem :)
Nu längtar han tills på lördag när det är dax för mamma och pappa att gratulera honom. Måste komma iväg in till stan å köpa lite paket till honom.
Blev ett bra och lyckat kalas idag :)

Jag avslutade dagen i stallet. Blev ett väldigt bra ridpass. Liverpool gick jätte bra och kändes väldigt mjuk och fin. Man kan verkligen inte tro att han är så gammal som han är den fina farbrorn.

Kram

Kommentarer

Postat av: Plätt

Publicerad 2013-03-17 22:55:53

Tycker du ska följa med mig och spinna en timme för barncancerfonden på lördag!!;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-19 14:20:40

Hade jag gärna gjort men jobbar ju hela helgen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela