Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Kul

Publicerad 2013-03-15 10:11:48 i

Igår hade jag linser på mig för första gången på jobbet. Å vilken respons det fick! Har aldrig fått så många komplimanger på en och samma dag. Både av kollegor och av kunder. Det va till och med kunder som jag inte känner igen som kommenterade att jag va jättefin utan glasögon!
Väldigt roligt.

Idag ska det bli ett besök hos optikern för att kolla linserna. Har nog bestämt mig för att fortsätta med linser. Tycker att det funkar ganska så bra. Är säkert en vanesak också. Desto mer jag använder dom, vanare blir ögonen.
Så skönt att slippa glasögonen lite. Även om jag är väldigt nöjd med dom nya :)

Idag är jag ledig så fm bjuder på Max mys ❤
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela