Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Full rulle!

Publicerad 2013-03-20 22:03:55 i

Denna veckan går det verkligen i två hundra. Fulltecknat hela tiden. Igår hade jag både utsläpp och insläpp i stallet. Så det va stallet för hela slanten. Liverpool och jag tog en sväng i skogen. Kallt va det men skönt att komma ut lite. Underlaget va inte så dåligt som jag trodde att det skulle vara. Sen va det mockning och fix åt tre hästar. Tar ju sin lilla tid!

Idag va det också stallet tidigt. Hovslagaren skulle komma halv tio så jag ville ha hunnit rida innan. Blev ett pass i ridhuset.
Sen blev det stallfix och fika!

Väl hemma igen så sprang jag genom duschen för att sen ta med mig Max in till A6 för att köpa födelsedagspresenter till Noa.
Hittade det jag va på jakt efter. Tror att Noa kommer att vara en mycket nöjd 7 åring på lördag!
På vägen hem stannade vi hos Mia för att hämta Noa som följde med William hem efter skolan idag.
Där blev det även tjejsnack och kaffe :)

Ha en skön kväll!
KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2013-03-24 22:47:04

söt polle

ja du livet går i hundra jämt tycker ja
skönt din jobb helg är över i varjefall. fick ju en halv helg jag i varjefall inte illa pinkat hihi

kram på dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela