Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fantasin

Publicerad 2013-03-12 16:45:38 i

Har verkligen ingen fantasi när det kommer till matlagning. Önskar ibland att jag hade haft en egen kock 😜
Hade varit så skönt att alltid fundera på detta med maten.
Tänk er själva att komma hem trött och sliten från jobbet och på bordet står det alltid färdig mat!
Vad lätt det hade varit då att äta både nyttigt och varierat.
Som det är nu står jag mest och lagar samma mat hela tiden. Det rullar mellan några olika maträtter. Man kör liksom fast.
Det ska gå fort, vara gott, barnen ska gilla det och nyttigt. Verkligen inte alltid lätt att vara alla till lags!
Men det blir säkert mat på bordet idag också!

Kram

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-03-12 21:39:49

Jag tror på det här med att planera upp middagarna för hela veckan på söndagen och se till att man har allt hemma o tinat o så för just den veckan. Vi är lite dåliga på det själva men de veckor vi har fått tummen ur har det flutit på fånigt bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela