Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En skön lördag!

Publicerad 2013-03-10 12:04:27 i

R gav sig iväg tidigt för att åka till gymmet en sväng. Jag och grabbarna åt lite frukost. Ägnade en stund åt lite plock och fix här hemma. När R kom hem gav jag mig iväg till stallet. Där stod Liverpool sadlad och klar bara att ta på tränset och ut i skogen. Blev en lugn tur med Hanna och Dakara, Karin och Ninjo, Louise och ...... vet inte vad hennes häst heter ;(
Liverpool tyckte det gick alldeles för lugnt, han hade uppskattat lite mer tempo. Idag ska det bli Eva träning istället! Så kul :)

Efter stallet stack vi raka vägen till Nässjö. Där blev det lunch på Nässjö Stek House, lite öl och vin, växter till Noas akvarie och lite mat på Willys.

Väl hemma igen påbörjades förberedelserna inför kvällens besök. Familjen Skog va på intågande ❤
Det blev inbakad fläskfilé som serverades med en färskpotatis sallad.
(barnen fick pasta istället)
Efter maten blev det mello och ostbågar.
Är alltid lika roligt att umgås med Skogarna. Ska snart bli lite semesterplanering med dom också!!!
Ser vi fram mot!

Kram

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2013-03-10 12:09:48

Stort tack gör en go lördakväll!! Får vi göra om!
Å lite planering på det!!;)
Kraam

Ps. Får väl hänga me och riskera livet på hästakraken en dag då...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela