Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Snabbt kvällsbesök :)

Publicerad 2013-01-02 22:08:32 i

Fick ett besök ikväll av familjen Skog! Alltid lika roligt. Tyvärr så va klockan ganska mycket så det blev bara lite fika och tjöt. Är dagis och fritids för grabbarna imorgon. Nu är deras och Rogers jullov också slut. Tror att grabbarna tycker att det ska bli roligt att komma dit igen. De är väldigt leksugna nu.
Annica ville låna "Femtio nyanser av mörker" hon hade läst den första och va inte alls såld!!! Hur det nu kan gå till ;) Hoppas att hon gillat tvåan bättre nu då så att även hon blir såld på dessa underbara böcker!
Jag som knappt kan bärga mig tills trean kommer! Är ju inte långt kvar nu ju! Lycka :)

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättis

Publicerad 2013-01-04 09:20:57

Tvåan är bättre, men jag känner trots det inte som alla andra gör för denna man... Tur han träffa en tjej som kan hjälpa hans trasiga själ lite...;) Men jag vill inte vara i hennes ställe som alla andra typ, har det bra med min gubbe jag!!;)

Postat av: Plättan

Publicerad 2013-01-09 15:35:56

Du uppdaterar inte ofta hörru...;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela