Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Påkörda

Publicerad 2013-01-26 20:06:06 i

Vaknade med värsta huvudvärken idag. Tror att det va något åt migrän hållet. Lider inte av migrän annars men i kombernation med huvudvärken mådde jag även illa. Inte alls trevligt. Hade bestämt med Karin att vi skulle träffas i stallet 10.30 och rida ut tillsammans. Så jag pillade i mig lite keso med hallon plus några värk tabletter och gav mig iväg till stallet. Tyvärr så hade det kört ihop sig för Karin så hon hade inte möjlighet att rida ut. Fast jag fick Emelie med mig istället. Går lika bra det också. Hästarna va inte så pigga som de brukar vara, undra om det kan bero på att det är varmare idag?
Det gick iallafall bra att rida trots huvudvärken. Efter ridningen så va det en del stalljobb att fixa med :)
Trivs verkligen med att greja i stallet!

När jag kom hem så fixade jag till mig lite å så åkte vi in till stan. När vi va påväg ner i Ekhagsrondellen så kom det en bil bakifrån och körde rätt in i oss. Vad rädd jag blev!
Vi åkte sakta ner till Jet och pratade med den andra föraren. En trevlig kvinna å vi kom överens utan problem och hennes bil va betydligt mer skadad än va våran blev. Tur vi åkte Volvo! Tror det va dragkroken som fick den värsta smällen. Vi fortsatte sen vidare till A6. Där blev det mat på Dragon. Innan vi gick och inhandlade nya skridskor till Noa. Så imorgon blir skridsko åkning för familjen Lövgren/Svensson.

Nu ska vi stoppa ungarna isäng. Sen ska jag ta med mig Pärlan ut på en liten promenad innan jag tar kväll i soffan.
Vi är hundvakt denna helgen :)
Så mysigt med en hund i huset igen.

Just det STORT GRATTIS till Sara och Rickard som gifte sig igår!

Kram

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2013-01-27 12:37:46

Inte kul att bli påkörda!! Kolla kroken så den inte blivit sne bara...
Hur blev det med sängen sen, sålt den??
Date snart??:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela