Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

På isen :)

Publicerad 2013-01-27 21:27:43 i

Idag hade vi en väldigt lugn morgon! Blev en ganska så sen frukost. Å när den va intagen så kom morfarn på besök. Med sig hade han en Budapest stubbe! Inte lämpligt men o så gott! Kunde inte motstå helt så det fick bli en liten bit.

Efter fikat så tog vi på oss och åkte till isen vid skolan. Där blev det ett par timmars åkning. Jag tog inte med mig mina då jag va helt inställd på att få hålla i Max en hel del. Det fick jag göra i ca 2 1/2 minut sen klarade han sig alldeles utmärkt utan mamma!
Va en hungrig familj som kom hem sen. Fick bli spagetti och köttfärssås idag och massor av sallad!

Ikväll har jag varit i stallet en sväng. Passade på att kolla när Marianne och Liverpool red lektion för Eva!
Alltid lärorikt att kolla på :)
Å lilla söta Pärlan är nu hemma hos familjen igen.

Kram

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2013-01-28 09:56:39

Ja det var synd vi missa varann!
Ja får bli date snart absolut!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela