Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Helgen :)

Publicerad 2013-01-14 21:24:41 i

Måste säga att denna helgen som passerade va verkligen en kanon helg.

Lördagen startade med en tidig morgon i stallet. Hanna hade utsläppet så jag hjälpte henne med det. Sen blev det stallpyssel och kaffe som Hanna hade tänkt på att ta med sig innan Liverpool fick komma in igen. Tog en lång stund på oss i stallet med massor av mys. Red sen ett pass i ridhuset och det kändes så bra! Jag fick honom verkligen dit jag ville. Han är så mjuk och fin. Inte kan man tro att han är 20 år!

När jag kom hem så fixade jag mig iordning lite så att vi kunde åka till stan och handla lite. Blev även lunch på Max. På vägen hem hälsade vi på hos Björnvaktarens kennel. Där blev det kaffe och massor av mys med 6 små underbart söta valpar :)
Blev verkligen kär i en av hanarna. Synd att man jobbar så mycket att man inte kan ha hund :(
Får nog ändå bli ett besök till snart ;)

Kvällen avslutades med ett (två) glas vitt och lite rökt lax och färska räkor.

Söndagen startade med lite städning innan några vänner kom hit för att vara med på ett Partylite party. Mycket trevligt och de handlade bra så jag fick massor av fina saker :)
Resten av dagen va vi bara hemma och myste hela familjen.
Sånna helger vill jag ha fler av!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela