Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Vårfint

Publicerad 2013-04-09 19:34:50 i

Idag va det mina naglar som fick bli vårfina :)
Så härligt. Mår bra när dom är fixade och fina!

Innan jag åkte in till Sussie för att fixa naglarna så va det städning och tvätten som behövde få sig en omgång.
Å eftersom jag verkligen försöker äta rätt så slängde jag ihop några hemmagjorda hamburgare också. För jag vet att a och o är planering.
Så det blev hamburgare till middag idag. Jag valde att ta rågkuse istället för vanligt ljust hamburgebröd. Det funkar jättebra, är mer mättande och såklart nyttigare.
Imorgon blir det till att förbereda lite matlådor inför jobbhelg.
För har jag inte mat med mig så är risken stor att det blir något dåligt som jag stoppar i mig.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela