Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Oväntat besök :)

Publicerad 2013-04-17 19:49:18 i

Idag när jag kom hem efter att lämnat Noa i skolan så ringde min vän Malin. Vi har inte träffats på väldigt länge. Nuva hon i Jönköping och hade tid över så undrade om vi va hemma så hon kunde komma förbi här och fika. Självklart så va hon välkommen :)
Så roligt att hon kom förbi :)
När Malin hade åkt så passade Roger, Max och jag på att gå en promenad i det härliga vår vädret även om det blåste lite kallt.

När jag hämtade Noa i skolan så fick jag med mig Elona hem. De va leksugna. Även Annica och Thilia kom hit så då passade vi på att testa å göra bananplättar. Riktigt gott faktiskt.
Även middagen blev en nyhet :)
Ganska roligt att testa lite ny mat!
Kram

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2013-04-17 20:33:37

Såg gött ut! Å brödet var med gottigt! Tack!=)

Postat av: ullie

Publicerad 2013-04-28 22:15:23

Bana plättar lät sådär om jag ska va ärlig . va det gott ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela