Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nu...

Publicerad 2013-04-11 21:48:26 i

Jag har bestämt mig, jag har gjort ett val. Ett val för mig, för min egen skull. Inte för att någon annan har sagt till mig utan för att jag vill.
Detta valet gäller bara mig. Min familj kommer säkert att ha vinning av det också men det är för min egen skull.

Steg ett är avklarat: valet!
Jobbar med steg två nu.
Det kommer vara många steg. Men med små, små steg ett i taget. Så hoppas jag på att en dag kunna se tillbaka med stolthet på hur långt mina små, små steg tog mig :)
Har jag siktet inställt på ett litet steg i taget så är målet aldrig långt borta :)

Önska mig lycka till å gärna en spark i baken lite då och då!

KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2013-04-14 22:32:39

Sparkar till dej hårt och lycka till va du nu ska göra
håller tummarna för rätta valet så klart man måste våga för att vinna

kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela