Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Motivation, styrka och karaktär

Publicerad 2013-04-09 11:39:40 i Allmänt,

Känner mig ganska så avis på dom som har massor av dessa egenskaper.
Själv så har jag väldigt svårt att hålla fokus. Även att jag verkligen vill något och vet att jag skulle må bra av det så har jag inte karaktären att hålla fast i det jag från början hade tänkt mig att jag skulle göra.
Vet att en del av er nu tänker att det är väl bara att bestämma sig, tyvärr är det ju inte lika lätt för alla.
Har länge letat efter nyklen till min motivation och inre styrka.
 
Letar fotfarande efter den nyklen.
Jag vet att jag har en inre styrka måste bara lära mig att plocka fram den och användaden när jag verkligen behöver den.
Tror att med hjälp av styrka och motivation så kommer karaktären av sig självt.
Karaktär att motstå det som gör att jag tappar fokus från mina mål.
Det tar lång tid att bygga upp men tyvärr bara några sekunder att riva ner allt igen.
Fokus måste ligga mitt och min familjs välbifinnande.
Mår jag bra så mår min familj bra.
 
 Dax att söka efter den inre stykan och plocka fram den <3
Våga tro på mig själv.
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela