Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Bakdag

Publicerad 2013-04-16 09:47:49 i Allmänt,

 
Alla som känner mig vet att baka verkligen inte är min grej.
Att stå i köket är verkligen inte något som jag gör mer än vad jag måste.
Men igår så kom svägerskan på besök och då blev det brödbak! Vi bakade både Valnötsbröd och Majsbrödsfrallor.
Självklart så gjorde vi om recepten lite så att brödet blev lite nyttigare :)
Måste säga att det faktiskt va riktigt roligt att baka när vi va två!
Så detta ska vi göra om snart igen. Ska kolla efter lite nyttiga gi bröd till nästa gång och även lite "nyttiga" kakor. Är ju bra att ha lite bra altenativ i frysen när det blir dax att bjuda på fika!
 
Nu ska jag stax göra mig iordning lite innan det är dax att bege sig in till jobbet.
Ha en underbar dag alla fina  vänner!
 
KRAM
 
 
Baket :)

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2013-04-28 22:17:43

ja men det dääär såg gott ut =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela