Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Trött

Publicerad 2012-09-20 21:16:37 i

Igår började min dag 02.15. Ingen drömtid kan jag lova. Noa kom in till mig då och klagade på att han hade ont i magen. Kröp ner jämte mig i sängen men kunde inte slappna av. Blev många vändor både hit och dit. När morgonen kom så blev det R som fick vara hemma med Noa. Max fick åka till dagis å jag åkte till jobbet. Trött som bara den men det gick ganska så bra ändå :)

När jag slutade ringde jag och frågade vad Noa ville ha till middag. Önskan va pizza och pommes. Så det fick det bli. Va en pigg och glad kille som mötte mig här hemma. Skönt att det bara va vanligt magont. Det kan vi ju alla få ibland :)

Efter maten blev det en tur till stallet för mig. Hade tänkt ta med LP på en tur i skogen men eftersom det regnade massor mellan varven så fick det bli ridhuset istället.
Utanför stallet stod det två pallar med foder på som va JÄTTE farliga. Höll på att inte få med mig LP ut ur stallet och inte heller in när vi hade ridit färdigt.

Dagen avslutades med soffhäng med mina fina killar medans pappan sprang sig svettig på innebandy plan. Sen blev det sängen tidigt även för mig :)

Idag har vi varit och hälsat på Ida och Jens i deras nya fina hus. Tror dom kommer trivas väldigt bra där!

KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-10-02 00:48:37

Roligt me nytt hus

ja va skönt det "bara" va vanligt magont går magsjuka på skolan nu bläää
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela