Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Svampskogen

Publicerad 2012-09-04 21:09:24 i

När jag kom till jobbet idag så va jag helt säker på att mitt passerkort låg i min väska. Vilket det inte gjorde så jag fick ringa en kollega som kom och släppte in mig. Sen kom nästa problem att det inte hade börjat jobba någon som har behörighet att komma in där jag skulle in så det va bara att vänta tills chefen kom och kunde släppa in mig.

När jag slutade jobba så åkte jag och hämtade grabbarna och åkte hem till Hanna på middag. Lyxigt att slippa laga mat :) Efter maten åkte vi ut till skogen och letade lite svamp. Blev inga mängder men det va skönt att komma ut i skogen en stund!
Så tack för en skön eftermiddag Hanna!

Hörde också att cirkusen va här igen. Idag så va det visst SD:s partiledare Jimmie Åkesson som va på besök. Nu får de väl ändå ge sig. Varför inte låta våran fina by vara ifred nu?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela