Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Saknad

Publicerad 2012-09-12 21:18:02 i

Den som aldrig förlorat någon som den älskar kan heller aldrig riktigt förstå den smärta som det utgör att aldrig mer få träffa den personen.

Sorgen kommer över mig. Sitter och kollar igenom inkorgen på min mail och plötsligt dyker mammas namn upp. Mailet är gammalt och jag hade glömt att det fanns där.
Så fort jag såg det så hög det till i bröstet och tårarna började sakta rinna ner för mina kinder.
Nästan alla dagar går det bra. Oftast så kan jag tänka på henne med ett leende men vissa dagar som idag slår sorgen och saknaden till med full kraft.
Jag vet att hon har det bra nu och hon slipper att ha ont men hon hade så mycket kvar att ge. Önskar att Noa och Max hade fått lära känna sin fina mormor. Jag vet att hon avgudade dom och att hon hade gjort allt för dom.
All kärlek till dig älskade mamma. Saknar dig varje dag varje minut och varje sekund ❤❤❤

KRAM

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-13 16:02:32

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela