Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Orättvist

Publicerad 2012-09-02 22:56:40 i

Ibland känns det bara så jävla tråkigt. Varför ska man aldrig känna sig nöjd. Är så trött på att vara en tjockis. Varför är en del så smala och snygga? Vad är det som bestämmer att just jag ska inte ska kunna äta vad jag vill. Aldrig kunna slappna av och slippa tänka.
Min lott har alltid varit att vara de snygga tjejernas bästis. Tjejen som killarna ville vara kompis med bara för att komma närmare de snygga tjejerna. Inte så att jag inte fått något. Jag har en fin sambo och två underbara killar som jag älskar.
Det jag önskar är att få känna mig fin. Att kunna kolla mig i spegeln och faktiskt känna mig böjd med mig själv.
Detta låter ytligt och jag är igentligen inte ytlig.
Bara lite bitter ikväll :(

KRAM

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-09-03 00:14:35

Anna, du är jättefin! Världens bästa barnvakt liksom hihi ^^) Och jag tror att du är en helt underbar mamma också! Men jag förstår, vissa kvällar har man en såndär Fan vad det är jobbig-kväll och då måste man få prata av sig ibland. Å du är inte tjock Anna! Känner du att du vill hitta på något man slipper ha dåligt samvete över så har vi träningsdans både i Eksjö och i Nässjö. Jag har ju gått själv och börjar nu om 2veckor igen, och det har hjälpt mig massor! Kom o pröva om du vill, det e skitkul! :) Du är bra! Kramar!!

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-09-03 15:24:52

Anna fina Anna!! Du är absolut ingen tjockis! Du har ju försvunnit massor det sista! Och jag tror visst du kan äta vad du vill, men inte vilka mängder som helst, det är dessutom inte jättehälsosamt att äta massa skräpmat och godis ofta!!;) Och man får känna som du gör, gör jag med!!
Du har precis som du skriver 2 fina goa ungar och på många människor sätter det sina spår att bära på ett/flera barn.
Jag tycker du är fin för hela du är fin i sin helhet! ❤❤❤

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-09-05 22:14:37

Sen är det nog så att de flesta inte kan äta vad de vill urwan det kräver träning o disciplin för att hålla sin vikt. O säg den som är nöjd? Går man ner sina kg så vill man ner ngr till sen vill man bli mer vältränad sen har man för lite muskler i benen sen är håret för kort eller blont eller häcken för bred.

Det bästa du kan göra är att vara den bästa du kan vara. Gör det du tycker om o mår bra av o det du kan stå för. Resten är egentligen ganska egalt. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela