Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nu känns det bättre

Publicerad 2012-09-03 17:44:51 i

Naglarna fixade, ögonbrynen plockade och håret klippt. Nu känns det genast mycket bättre :) Skulle bara vara lika enkelt att få bort magen!
Fast allt ska ju inte vara enkelt. Träffade Hanna när jag kom hem från stan och hon såg på en gång att jag hade fixat till mig lite och talade om att jag va fin. Sånt behöver man verkligen höra ibland. Tror man är väldigt dålig på att tala om för andra att dom är fina. Man tänker det men säger det inte. Så nu ska jag bli bättre på att tala om när jag tycker någon är fin. Tror att alla behöver få höra det ibland!

KRAM

Såhär ser mina naglar ut nu!

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-09-03 21:23:21

Najsiga naglar!
Tror du har rätt, många är dåliga på att tala om för folk de möter att de är fina osv, även jag...;) Måste jag med bli bättre på!

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-09-03 23:08:03

Superfina naglar!!
Alla är ju faktiskt fina på sitt sätt. Men visst önskade man att man såg lita annorlunda ut här och lite där ibland!
Du är iallafall superfin som du är, även om jag inte sett din nya frisyr! ;)

Ha det så bra!
Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela