Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Biten

Publicerad 2012-09-06 20:48:00 i

När jag hade lämnat Noa i skolan idag så åkte jag raka vägen till stallet. Där va E i full gång med att släppa ut hästarna. Så när hon skulle ta ut Singo och Martini så tog jag Martini i grimma. Han är ett föl! Han gick jättefint jämte mig utan att trixa eller bråka men.... han passade på att bita mig i armen det lilla monstret :) Så nu har jag ett fint blåmärke.
När jag va färdig med allt stallgöra så tog jag och Limpisson oss en tur i skogen. En pigg farbror är han och det märks att han gillar att komma ut i skogen!
Sen va det hem och fixa sig å dricka lite kaffe med sambon innan jag gav mig iväg till jobbet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela