Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ridning

Publicerad 2012-10-14 21:07:42 i

Idag har jag ridit min första ridlektion på säkert 10 år! Det va roligt, jobbigt och väldigt givande. Fick lite tips på vad jag ska jobba med. Känns bra att få lite mål. Tror nog jag ska fixa det :)
Är verkligen roligt att ha kommit igång med ridningen igen. Det är ju detta jag ska pyssla med. Det jag tycker är roligt och givande. Både träning för kroppen och balsam för själen på en och samma gång. Är ju ett stort plus att det är bra och roligt folk i stallet också. Brukar bli många skratt där :)
Idag va det även dax att avmaska hästarna. Kanske inte det roligaste dom vet men Becca och jag hjälptes åt och vips så va fyra hästar avmaskade. Gick väldigt lätt och smidigt.
Nu ska jag tvätta av mig stalldoften och inta soffan en stund innan det är dax för sängen!
Sov gott!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela