Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Projekt sovrumsrenovering dag 1

Publicerad 2012-10-29 22:01:44 i

Idag har jag påbörjat renoveringen av vårt sovrum. Dagen började med ett besök i Nässjö för att beställa de nya tapeterna. När vi kom hem så blev det lite lunch innan R åkte till jobbet och jag satte igång med att röja ur sovrummet. Alla ni som har varit här vet att vi hade väldigt mycket saker i sovrummet. Så det va ett hårt jobb men gick väldigt bra. När jag va så klar som jag skulle bli idag så kom Annica och tjejerna hit på besök. Hon skulle kolla så att jag skötte mig ;) är ju hon som ska hjälpa mig att tapetsera. Efter en liten stund kom Mia också på besök. Hon hade med sig fika och rosor till mig ❤. Hon skulle göra sin posten utbildning och behövde låna datorn. Vilken hon nu är färdig med :)
Efter en stund till så ringde Anna-Karin och sa att jag skulle sätta på två koppar kaffe. Så det gjorde jag och väntade mig att hon och storebror skulle komma på besök. Snacka om min förvåning när min kusin Anki ❤ va med istället för brorsan!! Så kul att träffa henne.
Så idag har det varit full rulle hela dagen. Nu sover barnen i sina sängar och jag har krupit upp i soffa och väntar på att mannen ❤ ska komma hem.

Kram

Så här långt kom jag dag 1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela