Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ledig!

Publicerad 2012-10-03 19:53:59 i

Tankarna går även idag till er ❤. Även till en annan vän som har det tufft just nu. Jag finns här för er!

Började denna dag med att åka till Sussie och fixa naglarna. Så nu är de fina igen :) Köpte sen med varsin sallad till mig och Roger till lunch.
När jag hämtade Noa i skolan så ville han leka med Anton idag. Så när Antons mamma ringde och sa att det gick bra så körde jag ner Noa till Anton. Max och jag åkte hem och myste lite. Vi plockade även igenom lite kläder och packade ner dom i Ikea påsar. Ska stå på loppis den 20:de så det finns en del att plocka med. Hoppas bara att vi säljer bra :)

Efter det va det dax att åka till stallet en sväng. Hade ju min hjälp reda Max med mig så det gick jättebra. Levi fick mockat, mat och vatten.
Lille Martini va inte pigg idag. Veterinären hade varit där och tagit prover på honom. Hoppas att han piggar på sig fort. Marianne och jag släppte ut honom och Singo en liten stund i hagen och han va sig inte alls lik.

När vi va klara i stallet åkte vi och hämtade Noa. För att åka hem, äta lite kvällsmat och kvällsmysa lite i soffan innan det va dax för grabbarna att sova. Nu ligger de i sina sängar och jag väntar på att bästa serien ska ha säsongs premiär!!!

KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-10-09 14:46:54

Hej hej !

fixar oxå naglarna hos sussie. Är inte lite avis på henne just nu suck :D

Ja du man önskar man kunde finnas till och hjälpa andra. hoppas att man hjälper till lite i varjefall ode vet man finns där.
hoppas din lediga dag va härlig kram och titta gärna in på min blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela