Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Läskigt :(

Publicerad 2012-10-11 19:01:02 i

Igår på jobbet så stod jag och höll på att fylla på växel i en kassa när jag kände att det började som en vag smärta jämte skulderbladet på höger sida. Som sen stegade kraftigt. Tog mig in på kontoret och satte mig där. Blev ganska så rädd, ringde min kollega G som kom in till mig. Smärtan strålade sen lite fram mot bröstet och och ut i högerarmen. Kontaktade min vårdcentral och där trodde han att det va en nerv som kommit ikläm. Smärtan avtog men började då domna bort lite i handen. Den blev gråblå i färgen och helt kall. Hade då fått sällskap av J som ringde E. E kom och masserade på mig och efter en stund började det sticka i handen istället. Även E trodde att det va en nerv som spökade. Fast läskigt va det :(
Va sen väldigt trött och hängig hela kvällen. Som tur är så mår jag mycket bättre idag.
Skulle varit i stallet också igår men snälla Hanna tog LP åt mig. Hade nog inte klarat att rida igår.

Idag har jag jobbat och när jag kom hem så plockade jag ur husvagnen. Så nu är den redo för sin vintervila. Nu är det kvällsmys med mina ❤ innan det är dax att få dom isäng!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-10-11 21:17:12

Skönt du är bättre idag!! <3

Postat av: ullie

Publicerad 2012-10-12 00:33:05

Så skönt att du e piggare !!!
förstår va du menar har precis eller typ har inflammation i hjärtmuskeln man tror man sa dö har ont i hjärtat. läskigt

skönt du e piggare kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela