Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Dag 3 del 2

Publicerad 2012-10-31 14:17:24 i

Hela fm har jag målat, målat och åter målat. Att få det bruna vitt är ett ganska så slitigt jobb men fint blir det.
Just nu har jag lite rast med en kopp kaffe och fyra helt underbara chokladpraliner.
Ska strax sätta igång och måla igen. Har grundat allt tre gånger så nu är det dax för att få dit första lagret färg.
Tur jag har bestämt mig för att köpa färdigmålade lister istället för att måla de gamla. Räcker med att måla ett fönster och en altandörr.
Väntar på att Annica och tjejerna ska dyka upp snart. Så får vi se om vi hinner börja få upp tapet också idag!!!

Bäst att återgå till arbetet :)

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-10-31 22:04:05

Ja en bit hann vi iaf idag, imån tar vi resten!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela