Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

VABB

Publicerad 2012-11-23 11:46:51 i Allmänt,

 Det blir inte alltid som man har tänkt sig.
Såg fram mot en fullspäckad fredag. Med start på jobbet och massor av Dreamhack ungdomar och löne fredag. Sedan hem och byta om för att åka till stallet och mysa med Liverpool. Sen avsluta kvällen inne i Jönköping med biobesök tillsammans med svägerskan Mia.
 
Men....
Vid klockan tre inatt vaknade jag av att Noa roppade på mig. Gick in till honom så klagade han på att han hade ont i magen. Han fick gå upp på toa sen kröp han i säng igen. Efter 40 minuter kom han upp igen och gick in på toan och kräktes. Jag bäddade ner honom i soffan och plaserade en hink jämte honom. Sen kräktes han fram till halv sex. Sen dess har det varit lugnt å han har ätit och lekt.
Hoppas verkligen att det inte blir mer och att vi andra klarar oss.
 
För mig blev det att vara  hemma idag. Inte helt roligt att ringa till jobbet och säga att man inte kommer när jag vet att det kommer att vara jättemycket hela dagen å att det inte finns så mycket personal att ta av. Men vad gör man, vet att dom inte vill ha mig där heller.
Nu väntar att Roger ska komma hem från jobbet så att jag kan åka till stallet och ge mig ut i skogen på Liverpool en sväng.
 
Ikväll får det bli fredagsmys med familjen istället för bio. Den får vi ta nästa helg istället.
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-11-23 18:40:29

Inge kul med magkrångel, hoppas det stannar där nu då!!
Blir bio för oss nästa helg med, lördagen, blir Ullared på fredagen, Mange ska till Polen helgen efter sen..;)
Kramisar❤

Postat av: ullie

Publicerad 2012-11-24 00:10:07

Denna gick att skriva på men inte översta ?

ja ja nu har ja tittat in igen så kul att göra det
Ha nu en jätte mysig helg va glad att du slipper vara här bland alla drägg.. ja man Får faktiskt säga så .. så som de beter sej här om du hörde om igår.. suck

kram på dej

Postat av: ullie

Publicerad 2012-11-24 00:32:40

Glömde skriva stackare att vara sjuk det e inget roligt hoppas ni andra klarar er kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela