Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Stess

Publicerad 2012-11-07 19:51:31 i Allmänt,

Stessad.....
Känner att jag inte riktigt räcker till. Det är så mycket som man måste göra och så mycket som man vill göra. Är just nu inne i en sån period när det känns som att allt växer över en. Vet att det kommer att avta men just nu så är det lite mycket.
Eftersom jag satsade hela förra veckan på att renovera vårt sovrum så kom jag självklart efter med allt annat. Hade behövt ha semester denna veckan också.
fast självklart finns det en liten plan även på detta :)
Jag kommer att landa snart det vet jag och jag vet att det kommer bli bra när jag blir färdig.
 
Nu ska jag njuta av lugnet en stund. Mannen är och tränar och barnen ligger i sina sängar :)
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-11-07 20:45:14

Fint du gjort i bloggen!:) borde förnya min med men orkar inte....

Svar: Jag har bara valt ett färdigt tema så det va smidigt men tycker det blev bra :)Kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela