Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Morgonstress

Publicerad 2012-11-14 10:30:08 i

Ledig idag och som vanligt så blev det lite morgonstress här men det är väl som det ska vara 😜.
Efter att vi lämnat Noa i skolan så åkte jag och Max till stallet en sväng. Ingen ridning idag men lite stallmys blev det. Är verkligen ett morgonstall. Är alltid folk där och full aktivitet när man åker dit på morgonen. Kommer man dit på kvällen så är det ofta man är helt själv där.

Har planerat att fixa lite här hemma en stund nu. Fins en hel del att plocka med. Sen börjar det bli hög tid att börja med bockarna snart. Fick med mig pappas lille bock när vi va hos honom i söndags. Så funderar på om jag skulle kolla lite på den. Se om Annica har tid också :) Är ju hon och jag som pysslar med detta :) Ser fram mot det även om det brukar bli lite stressig ibland så har vi alltid väldigt roligt när vi gör dom!!!

Bästa att sätta fart så det blir lite gjort här idag :)
Å säg till om det är någon som vill köpa bock eller tomte. Finns i två storlekar :)

KRAM

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela