Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Logistik

Publicerad 2012-11-27 22:17:47 i

Det är verkligen inte alltid lätt att få ihop allt. Idag hade jag besiktningstid klockan 14.40 i Nässjö men slutade jobba 15 i Jönköping. Redan där ser man ju att det inte går ihop sig riktigt. Fast med hjälp av bra jobbarkompisar så löste vi det och jag kunde sluta klockan 14 istället. Så det va bara att slänga sig i bilen och köra till Nässjö. Väl där 5 minuter före utsatt tid så va de försenade så jag fick vänta till 15.05 innan jag fick visa upp min lilla bil. Fast det va väntan värt när jag kunde andas ut och lämna besiktningen med blankt papper :)

Hem, hämta grabbarna, fixa mat och få dom att äta. Iväg till stallet. Grabbarna ville inte gå in i stallet så de satt kvar i bilen. Noa hade sitt Nintendo med sig så han spelade och Max tittade på. Jag fixade i stallet, myste lite med Liverpool och umgicks med Hanna.
När jag va färdig och kom ut till bilen så satt Noa fortfarande och spelade medan Max hade somnat. Han är lite snorig så han satt och sov jättebra i sin stol i bilen.

Väl hemma så myste vi en stund i soffan innan det va dax för grabbarna att krypa i säng.
Själv intog jag soffan och ringde en gammal vän som jag inte pratat med på säkert 1 1/2 år. Vad underbart med vänner som alltid finns där. Efter en stund av uppdateringar så fanns inte den tiden vi inte pratat med varandra utan det kändes som det va igår :)
Det är äkta vänskap ❤❤❤

Nu ropar sängen på mig!
God natt!

KRAM

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela