Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fest

Publicerad 2012-11-04 15:10:54 i

Igår va det fest!
Fast vi började dagen med ett besök på crossbanan. Roger körde och barnen ville kolla på.
Sen körde jag barnen till Ida och Jens som skulle vara barnvakt över natten :) Så snällt att ta hand om våra grabbar så att vi kunde gå på festen båda två.

Efter det så kom Mange och körde mer oss till Rickard och Sandra där vi gjorde oss iordning inför festen och självklart började smutta lite på vinet ;)
Tog en stund för oss att bli färdiga men fint folk kommer alltid sent.
Festen va väldigt lyckad med många fina utklädnader. Gillar att folk verklige anstränger sig. Tycker Mia och Ola är toppen som fixade en sån fest. Å är inte avis på städningen idag. Fast jag mår inte toppen precis idag heller. Vet inte om jag varit så bakis någon gång!

En bild på mig!

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela