Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Dreamhack

Publicerad 2012-11-23 11:22:09 i Allmänt,

Då va det dax igen. Dreamhack vinter 2012 är igång.
Igår startade det, redan 10 minuter efter att vi hade öppnat butiken så började cola och powerking flaken att röra på sig. Det fyllde fort på med massor av taggade och glada ungdomar som ska tillbringa några dygn på Elmia främför sina datorer.
Vi va mycket personal men ändå kändes det som att vi inte riktigt räckte till. Känndes lite som förr innan det fanns så många livsmedelsbutiker i Jönköping.
Det är verkligen roligt att jobba när det är så mycket att göra. Älskar mitt jobb då. Tiden bara springer iväg.
 
Tyvärr så fick jag ett tråkigt samtal från min kolega igår kväll. Det hade blivet bråk och en av "våra" ungdomar hade blivet knivskuren under kvällen.
Hans skador va allvarliga men inte livshotande.
Tråkigt när det ska bli så.
 
Igår va vi också och hämtade våran nya säng :)
HÄRLIGT
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela